A reklámokról nem árt tudni, hogy leginkább az ember érzelmeire próbálnak hatni azzal, hogy olyan dolgokat, tárgyakat állítanak fókuszba, amire a legtöbb embernek nincsen szüksége. Ilyen egy huszadik cipő, mely akciós áron érhető el, vagy éppen egy csúcsszuper borotva, ami nélkül nem is élet az élet. Néha azonban van értelem a reklámban is. A vízlágyítás megoldása is ebbe a tárgykörbe tartozik, így ha olyan hirdetést látunk, mely a kemény víz veszélyeire hívja fel a figyelmet, azt érdemes lesz komolyan venni! A vízlágyítás ugyanis minden olyan háztartásban javallott, ahol kemény a víz, azaz ahol a vízben lévő kalcium- és magnéziumionok miatt vízkő keletkezhet. A vízkő ugyanis képes idő előtt kicsinálni a vizes berendezéseket, így aztán hamarabb kell tőlük megválni, előbb kell rájuk költeni, mint ami amúgy indokolt lenne. A vízlágyítás másképpen is képes pénzt kicsalni belőlünk: a vízkő miatt ugyanis meg tud növekedni az áramszámlánk, amit ahhoz vezethet, hogy szignifikánsan többet kell fizetnünk a jelen lévő vízkő miatt, mert a berendezéseknek annak a jelenlétével is meg kell küzdenie, ha mondjuk éppen meleg vizet kell előállítani. Egy vízlágyító berendezés képes megszüntetni a problémát, így érdemes erre áldozni – még akkor is, ha elsőre felesleges pénzkidobásnak tűnhet is az egész!